Saturday, April 11, 2009

APRIKOT ANTIBIOTIK SEMULAJADI

Jika kita berjumpa dengan pakar perubatan ketika dalam kesakitan seperti demam, maka doktor tidaklah sewenang-wenangnyalah memberi pesakit antibiotik, apa yang diberi ialah ubat tahan sakit, ubat vitamin, ubat cairkan lendir dan sebangainya. Ini kerana tubuh akan mengeluarkan antibiotiknya sendiri secara semulajadi. Saya pernah mendengar seorang kawan saya yang telah meninggal dunia disebabkan penyakit kencing manis, kakinya telah membusuk dan terpaksa dipotong, untuk mengelakkan dari dipotong, beliau telah dengan sendiri membeli antibiotik di Farmasi dan memakannya tanpa mengikut aturan dengan harapan dapat membunuh kuman di kakinya. Akhirnya beliau disahkan meningal dunia disebabkan kerosakan hati dan hempedu.

Antibiotik hari ini dihasilkan dari bahan-bahan kimia. Setiap permbuatan manusia atau ciptaan manusia memang cantik dan molek diperingkat sementara sahaja, memanglah cepat menjadi atau kesannya tetapi untuk jangka panjang............

Manusia adalah ciptaan yang Maha Esa, jadi mustahil boleh melawan kehendak dan ilmu Ilahi. sememangnya manusia bersifat baharu, manusia hanya melihat dari beberapa sudut yang mampu dan terjangkau oleh fikirannya. Hari ini manusia telah sedar betapa sihat dan berfaedahnya sumber alam semulajadi ini dan telahpun beralih dari menggunakan bahan-bahan berunsur kimia kepada bahan semulajadi.

Aprikot sememangnya saya sendiri iktirafkannya sebagai Antibiotik semulajadi kerana setelah menggunakan biji aprikot ini untuk beberapa bulan keadaan diri saya telah kembali normal dan pulih. Masalah saya ialah saya mempunyai tonsil yang teruk, walaupun saya telah membuangkan tonsil dengan pembedahan tetapi dikawasan tekak saya membengkak dan merah hinggakan untuk menelan air pun terasa sakit. Anak tekak saya pula menjadi panjang hingga mencecah lidah. Saya berjumpa Doktor dan memberi saya 5 jenis ubat, antaranya ialah antibiotik, pil tahan sakit, ubat kumor, demam dan vitamin dan Doktor memberitahu akan sembuh dalam masa 7 hari. Saya tidak memakan satu pun ubat tetapi setiap 4 jam saya memakan 7 biji aprikot. saya gagahi menelan walaupun sukar, Ajaibnya keesokan pagi nya saya boleh menelan dan merah ditekak telah hilang.

Banyak Testimoni yang saya perolehi dari mereka yang telah mengamalkan memakan Biji Aprikot ini, Ia adalah penyembuh Kanser, Kencing Manis, Darah Tinggi, Resdung, Buasir (hanya beberapa hari sahaja sembuh) dan bermacam lagi penyakit. Saya amat bersyukur dengan kehadiran Biji Aprikot ini.

INGATAN; Untuk kekal remaja atau lanjut usia dinasihatkan makanlah biji aprikot ini 7 biji sehari, Insyaallah bebas dari Kanser dan panjang usia.

No comments:

Post a Comment